Little Mix ft.CNCO-Reggaetón Lento(Remix) 中文歌詞翻譯



Reggaetón Lento(Remix)
Little Mix ft.CNCO


LEIGH:
Boy I can see
親愛的,
The way you dancing and move that body
你跳舞的樣子引起我的注意
I know it's crazy but I feel like you could be
我知道這聽起來很瘋狂,但我想也許
The one that I've been chasing in my dreams
你就是我夢寐以求的那個人

JADE:
Boy I can see
男孩,我看的出來
You are lookin' at me like you want it
你看我的眼神帶著期待

PERRIE:
Usually I'm like "whatever" but tonight
平常我會置之不理,但今晚
The way you moving got me with my mind
你舞動的樣子抓住了我的心

CNCO:
It started when I looked in her eyes
我們對上眼,是一切的開端
I got close and I'm like: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,問她「跳支舞怎麼樣?」
La noche está para un reggaetón lento
那晚我們跳了一支慢雷鬼
De esos que no se bailan hace tiempo
很久沒有人跳的雷鬼舞
Yo sólo lo miré y me gustó
僅僅是第一眼,我就立刻墜入情網
Me pegué y la invité: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,邀請她:「來跳舞吧?」
So now we dancing un reggeaton lento
今晚我們跳支慢雷鬼
Just get a little closer baby let go
再靠近一點,寶貝,放縱自己吧

JESY:
Excuse me baby boy just had to dance with you now
抱歉寶貝,但我現在必須和你跳支舞
See there's nobody in here that comes close to you no
因為沒人在這裡,也沒人靠近
Your hands are on my waist, my lips you wanna taste
你的手扶在我腰上,你想要偷香
Come muévete, muévete, muévete!
來吧,跳舞,搖擺,盡情擺動吧

ZABDIEL:
Our bodies on fire with full of desire

我們的身體都被欲望點燃
If you feel what I feel throw your hands up higher
如果妳也有一樣的感覺,就把手舉高一點

And to all the ladies all around the world
在場的女孩們也一起
Go ahead and muévete, muévete, muévete!
繼續跳舞,搖擺,盡情舞動吧
LITTLE MIX & CNCO:

It started when I looked in her eyes
我們對上眼,一切就這樣開始了
I got close and I'm like: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,問她「跳支舞好嗎?」
La noche está para un reggaetón lento
那晚我們跳了一支慢雷鬼
De esos que no se bailan hace tiempo
很久沒有人跳的雷鬼舞
Yo sólo lo miré y me gustó
僅僅是第一眼,我就立刻墜入情網
Me pegué y la invité: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,邀請她:「來跳舞吧?」
So now we dancing un reggeaton lento
今晚我們跳支慢雷鬼
Just get a little closer baby let go
再靠近一點,寶貝,放縱自己吧


RICHARD:
Do you know I like you when I take you to the floor
女孩妳知道我喜歡妳嗎,當我帶妳進舞池裡的時候

I know you like this reggaetón lento
我知道妳喜歡慢雷鬼
This ain't stopping baby till I say so
直到我說停止之前,我們都要不停跳舞

Come get come get some more, Ay
過來,再過來一點,如果妳想要更多


JADE:
Ohh, boy I wish that this could last forever

親愛的,我希望這一刻能變成永恆
Cos every second by your side is heaven
因為在你身邊的每一秒,都像是置身天堂


JESY:
Oh come give me that give me that boom boom boom boom
過來吧,讓我對你怦然心動


LEIGH:
I tell you baby you baby you get me hotter

我告訴你,親愛的,你讓我全身發熱
Lovin' made me sick made me sick you my doctor
愛情讓我頭暈目眩,而你就是我的醫生
PERRIE:
Don't you know you're playin' with fire tonight?

你知道你今晚在玩火嗎?
Can we get it right here one more time?
我們今晚能再那樣享受一次嗎?
LITTLE MIX & CNCO:

It started when I looked in her eyes
我們對上眼,一切就這樣開始
I got close and I'm like: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,問她「跳支舞好嗎?」
La noche está para un reggaetón lento
那晚我們跳了一支慢雷鬼
De esos que no se bailan hace tiempo
很久沒有人跳的雷鬼舞
Yo sólo lo miré y me gustó
僅僅一眼,我就立刻愛上她
Me pegué y la invité: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,邀請她:「來跳舞吧?」
So now we dancing un reggeatón lento
今晚我們跳支慢雷鬼
Just get a little closer baby let go
再靠近一點,寶貝,放縱自己吧


RICHARD (LITTLE MIX BVS):

Yo sólo lo miré y me gustó
僅僅是第一眼,我就立刻墜入情網
Me pegué y la invité: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,邀請她:「來跳舞吧?」
La noche está para un reggaetón lento
那晚我們跳了一支慢雷鬼
De esos que no se bailan hace tiempo
很久沒有人跳的雷鬼舞

LITTLE MIX & CNCO:
It started when I looked in her eyes
我們對上眼,這就是一切的開端
I got close and I'm like: ''Bailemos, eh?''
我靠近她,問她「跳支舞好嗎?」
So now we dancing un reggeaton lento
今晚我們跳支慢雷鬼
Just get a little closer baby let go
再靠近一點,寶貝,放縱自己吧


Muevete, muévete
舞動吧,盡情跳舞
Bailalo, bailalo
享受這支舞

PERRIE:

So now we dancing un reggeatón lento

今晚我們跳支慢雷鬼
Just get a little closer, slow the tempo
再靠近一點,放慢速度

CNCO & LITTLE MIX
muévete, muévete (Just dance with me now)

舞動,搖擺吧 (現在只跟我跳舞)
Drop it low, drop it low
盡情扭腰擺臀吧


JESY:

So now we dancing un reggeatón lento


所以我們現在跳支慢雷鬼
Just get a little closer baby let go

只要再靠近點,寶貝讓我們放縱

附註:
1.歌詞來源:https://www.youtube.com/watch?v=2xsDA0i7inw


留言

這個網誌中的熱門文章

Dean Lewis - Be Alright 中文歌詞翻譯